Latgales dati

1932. gada 15. janvāris

Blakus esošajam tiltam uzbūvējot pagaidu koka balstu, nomainīts tilta vidusposms. Tā garums 88 m un svars 975 tonnas. Darbus veica ceļu izbūves un satiksmes Latvijas akciju sabiedrība „Cisla" un beļģu speciālisti. Tilta detaļas ar vairākiem kuģiem nogādātas Rīgas ostā no Antverpenes, kur pārliktas uz dzelceļa platformām un transportētas uz Daugavpili. Pirms remonta tiltu pārbaudījaa 6 lokomatīvēm.
Dzelzceļa tiltu saspridzināja 1919.gada septembra kaujās, atjaunoja ar poļu palīdzību 1922.gadā. Pēc vairāk nekā 10 gadu ekspluatācijas radās kapitālremonta nepieciešamību.
Līgumā bija paredzēts darbus beigt līdz 1931.gada 20.oktobrim. Darbu noslēguma fāzē dzelzceļa satiksme pilnīgi tika slēgta uz 36 stundām, lai ievietotu tilta jauno vidējo daļu.
Bija izziņots, ka tiltu atklās 1932.gada 12.janvārī. Daugavpilī bija ieradušies ciemiņi no Rīgas un Beļģijas. Pēdējā brīdi šis datums tika pārlikts, jo radās sarežģījumi ar jaunā posma ievietošanu salaidumā.

Atsauces
  • “Daugavpils tilts satiksmei atklāts.” Latvijas Sargs. 1932. 16.janvāris.
  • “Daugavpils atjaunoto dzelzceļa tiltu atklās 12.janvārī.” Latvijas Sargs. 1932. 10.janvāris.
  • “Atjaunots Daugavpils tilts.” Jaunais Zemgalietis. 1932. 13.janvāris.
  • “Vakar neizdevās atklāt Daugavpils tilta jauno fermu.” Latvijas Sargs. 1932. 13.janvāris.
  • “Daugavpils tilta ferma novietota.” Latvijas Sargs. 1932. 15.janvāris.
Ec8e6a8c803f516694a58fa0f9baba339d3d5600