Atklāta dzelceļa satiksme no Kalkūnu / Grīvas stacijas līdz Radzivilišķu stacijai
1873. gada 13. novembris
1873. gada 1. novembrī pēc vecā stila
Attālums 186 verstis (199 km). Tas ir Liepājas - Romni līnijas atzars. Ideja par Liepājas savienošanu ar Daugavpils dzelceļa mezglu radās 15 gadi pirms tam. Savienojumu būvēja Jana Bloha (Jan Bloch) sabiedrība.
Pamatos izveidojās Daugavpils dzelceļa mezgls - 5 dzelzceļa līniju savienojums.
Atsauces
- “Либаво-Роменская железная дорога Энциклопедический словарь Брокгауза и Ефрона.” https://ru.wikisource.org/wiki/ЭСБЕ/Либаво-Роменская_железная_дорога (01.03.2016).
- Mareks Gluško. “Bez viņiem Liepāja būtu citādāka. "Dzelzceļa karalis" Jans Blohs.” http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/liepajnieki/bez-viniem-liepaja-butu-citadaka-dzelzcela-karalis-jans-blohs/ (01.03.2016).